The Cheesecake Factory

Har foljer lite bilder fran fodelsedagen pa Cheesecake Factory... en underbar restaurang. Jag passar aven pa att tacka hjartligt for er alla som gratulerat mig, det varmde verkligen att vara pa andra sidan atlanten och anda bli ihagkommen pa 20-ars dagen. Well... aven om vissa sag det pa upcoming birthdays pa facebook. Haha. Either way. Tack sa mycket! som jag lart mina sota tyskar Maria och Conny att saga...


Sota Maria och 20 year old me... betoning old skippar jag


Johan och Conny


Johans kaka... ett ord: choklad


Jag och min basta cheesecake ever (du har en challenge mamma)

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag drömde att du var hemma igen och jag blev värsta glad. Haha jag visste inte att jag brydde mig så mycket ;)

2010-02-22 @ 17:41:20
URL: http://isablund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0