Bones in your closet

An ordinary day och jag är grymt trött. Vardagen börjar verkligen bli vardag men det går rätt bra så länge man upplever USA så mycket man kan och inte tänker på alla gamla minnen från hemifrån. Since jag inte har så mycket mer att berätta än att jag haft en helt vanlig kall och snöig dag i Concord och att jag pratat med älskade BFF idag på skype och berömt henne för att introducerat mig inför True Blood så tänkte jag berätta lite om mina twisted dreams jag ibland har...

Efter att jag skickat iväg barnen på deras gula skolbussar, tagit in tidningen, släppt ut Zoe och städat efter frukosten sussade jag i sängen en liten tiny stund. Jag har en tendens att drömma riktigt knäppa drömmar som är väldigt tydliga eftersom man inte sover så djupt dagtid. Min favoritklänning hade jag precis satt på mig och satt på en båt, tror vi var på någon sorts kryssning och jag hade snubblat och slagit i huvudet. Helt plötsligt tänkte jag att jag inte skulle resa på mig utan började istället tänka att om jag vände mig om så skulle en av mina gamla expojkvänner stå där. Jag vet inte varför jag önskade efter just honom men i drömmens twisted little world så gjorde jag det hur som helst. Och när jag vände mig om stod han där! Hahaha. I drömmen får jag en sådan där glädjespark i magen men trots det börjar jag springa därifrån och springer så där sloooooowmotion sakta som man bara gör i drömmar så han kommer ifatt mig på nolltid och säger "Linda, du kan ju inte springa iväg när du äntligen önskade tillbaka mig". Sen när jag förklarat att det inte var meningen går han iväg och jag kommer på att jag måste till ett spa där jag, BFF, Carro och Elajn delade rum med en familj i ett litet litet rum. När jag kommer dit är de inte kvar på rummet utan har lämnat en lapp att de deltar i en simtävling. Jag går till poolen och finner att domarna är världens snyggaste badvakter som börjar asgarva när jag kommer. Jag får panik och ser en spegel där jag helt plötsligt åldrats typ 30 år och inte... är så fräsch. När jag vaknade var jag helt panikslagen och torr i munnen.
Hur ska jag tolka den här drömmen? Ta vara på din ungdom och spring inte ifrån upplevelserna? Då tycker jag att det bara var en påminnelse om att jag gör rätt...


Sookie Stackhouse


Kommentarer
Postat av: Chrisada

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-01-28 @ 08:27:34
URL: http://chrisada.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0