Pouring down

Det har regnat hela dagen här i Boston. Värre än under hela juni månad i Gävle! Vilket borde säga er något om hur mycket det faktiskt regnat... En av barnens kompisars mamma, Teri, berättade för mig att Concord bron kommer svämma över vilket den tydligen gör några gånger om året... haha! Det regnade när jag vaknade och efter en väldigt lång arbetsdag duggar det fortfarande. Däremot har det varit +15 grader hela dagen! Växthuseffekt, någon?

Har mest jobbat idag så har inte så mycket annat roligt att förtära med er. Eller jo visst. Jag börjar känna mig riktigt Disneyfied här borta i Amerikat. Mina söta ungars favoritkanal är inte så där otippat Disney Channel... har sett de flesta serier där nu och gjort en smärre upptäckt. Jonas Brothers är inte så hemska som jag alltid trott. Eller tja... the Jo Bro's kan jag vara för utan. Men kolla på han ena brorsan... Nick Jonas. Han är inte så lite gullig... hi hi hi - see for yourself

Arbetsveckan fortsätter imorrn men jag är däremot ledig två dagar till uppkommande helgen vilket ska bli kul! Funderar på att göra en sån där pinsam videlogg snart igen, eller skriva lite om kulturella och allmäna skillnader jag upptäckt hittils under mina tre veckor i USA... vi får se vad det finns tid till imorrn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0