When you came in, air went out

Dagen började som alla andra med frukostrutiner och få iväg tjejerna till skolbussen. Sedan tog jag min vanliga städrunda tills jag upptäckte att mannen med den läskiga oljebilen kom in igen med den där knäppa räkningen (sist när jag blev skrämd... you know). Haha. Know what I did. Sprang ner och la mig i sängen. Hahahaha. Jag skämdes ju för fasiken!!! När de ändå lämnar den i dörren när man inte är hemma så vad ever. Sedan hade jag några timmar själv i huset och passade på att råka blöda kopiösa mängder näsblod... blir tokig på det där. Tror det är dags för mig att bränna näsborrarna igen, har så jävla ytliga kärl i näsan så så fort jag får en liten stöt på tippen kommer typ tre deciliter. Hahaha... kanske lite övergeneröst med information men bloggen är ju personlig, eller hur? ;)

Ikväll har jag inlett helgen med att käka på Panera i Framingham med trevliga tjejerna från Tyskland och Österrike, Maria och Conny... supertrevligt! Panera är en riktigt klassisk diner men men modern mat, dvs nyttig mat. Det skadar ju inte att maten är god heller för ett sånt matmonster som mig. Så... ja... utan för mycket give away hade jag hemskt trevligt. Amerikaner är på ett helt annat sätt än svenskar. Det är så lustigt. Man börjar märka skillnaden skarpt nu efter en månad.

Det är köld här i Concord. Lägg till isande vindar... idag hade vi -18. Konstigt beteende på vädret här. Ena dagen är det +14 och regn och fyra dagar senare är det -18 och isvindar. Hmmf...



Panera

When you came in, the air went out
And every shadow filled up with doubt


Kommentarer
Postat av: jolle

blä för näsblod. visste inte att du faktiskt har bränt ? läskigt.

2010-01-30 @ 12:58:01
URL: http://jollybob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0