Where we take this road

Postar en liten videologg tills vissas glädje... ljudet är väl kanske inte det bästa, ni får skruva upp volymen lite. Vet inte varför ljudet dyker upp och ner hela tiden och jag ska försöka få bort det till nästa gång! Glömde nämna i loggen att jag saknar er alla hemma. Blir jätteglad om ni bara vill prata för en stund -- makes me happy :) Det är svårt att tänka sig att jag varit i USA i över tre veckor nu och alla jag känner här (haha inte direkt hela MA population om vi säger så) kände jag inte innan årsskiftet. Haha... hade aldrig gjort det här för bara 2 år sen. Men men... vi växer allihopa. På olika sätt. Och så älskar jag de vackra stillbilderna youtube alltid lyckas fixa på mig... smickrande! Hah


Kommentarer
Postat av: elajn

hihi vad söt du är :D miss yoou!

2010-01-27 @ 09:18:24
URL: http://elaaajjn.blogg.se/
Postat av: jolle

haha gullig du är! du är modig som vågade det där linda:) puss!

2010-01-27 @ 14:19:54
URL: http://jollybob.blogg.se/
Postat av: mickan

haha, vad roligt och höra din röst :) var ett tag sen nu.. du verkar ha de jättebra där borta, tycker oxå du är väldigt modig som vågar det där! Ha de bra! pusss<3

2010-01-27 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0