And we had magic

Well... jag försöker uppdatera med något intressant varje dag, vad som har hänt under min dag osv. Och så vidare. Idag har jag inte överdrivet mycket att säga. En ny vanlig solig dag. En ny vanlig arbetsdag. En ny vanlig skärrad tankegång... med ljuspunkter. Jag är okej. Jag måste börja sova mer, det skulle nog lösa väldigt många problem jag brottas med - till att börja med. Idiot mig. På fredag åker "mina" söta barn och värdmamma iväg på camping och jag blir ledig i en vecka innan mams och paps anländer. Nu ber jag till vädergudarna för fint väder... för en gångs skull. För min skull? Snälla? Haha, så mycket vill jag till stranden innan sommaren faktiskt börja tralla över till Augusti och svalare. Inte för att jag vet hur det funkar i Boston. Förra året hade de ju tjugo grader på Halloween. Bummer... jag som älskar höstjackor. Också älskar jag hösten. Gjorde, i alla fall. I år vet jag inte hur det blir. Men det är det alla höstar har gemensamt. Förändring.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0