Aquinnah

Efter en ganska så vanlig arbetsdag som bjöd på vattenlekar och lite skratt och lite grin på det... och notisen att jag somnade vid 04.30 snåret efter att ha slagit ihjäl knytnävesstora flugor som självmordskastade sig mot mina väggar (I'm not kidding) så... blev jag ledig för kvällen. Tog bilen och for ut mot Aquinnah som är en liten gammal indianvillage på sydvästra sidan av ön. Wow. Det är helt enkelt breathtaking. Gick i souveniraffärer, jag är just nu på jakt efter en ring, och sen gick jag till utsiktsplatsen. Klättrade upp på staketet och lyssnade på iPoden... det var magiskt vilka insikter man får.

Och nu sitter jag här mitt i mörkret på Chilmark Library's parkering för att kunna få lite kontakt med omvärlden. De stänger inte av deras wifi. Yaymoment... great one.




Gayhead Cliff's


Kommentarer
Postat av: Ninni ( Johans mamma)

Hej Linda,

Du är så himla duktig på att uppdatera din blogg ( Om jag jämför med Johan, så har du MVG idet och han blir....tyvärr inte godkänd ;)



Det händer så otroligt mycket känns det som, när man läser om dina dagar. Jag hoppas verkligen att de tar hand om dig på det viset som du är värd- All lycka till dig!

Var rädd om dig eller som Johan hade sagt; Lev som om varje dag hade varit den sista :)))



Jättekramar från en glad skåning

Ninni

2010-07-09 @ 12:23:45
Postat av: Malins mamma Helen

Hej på dej...Håller med Ninni du har MVG+, saknar Johans blogg. Men jag förstår att det är tufft att hinna med o blogga med, men vi här hemma älskar att läsa om ert äventyr....Jag är hos min Malin nu o igår var vi o såg Mariners & NY Jankees o tyvärr förlorade de med 1-3,Men vilken stämning. Idaga ska vi på ett barnmuseum o ikväll ska vi på bio. Ha det bäst o va rädd om dig. Kramar från Helen syd skånskan

2010-07-09 @ 15:32:36
URL: http://minusa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0