Dream

Åh... jag vet att det är ganska irrelevant och kanske också långsamt att läsa om vad det är för konstigt jag drömt. Men när jag låg och tog min daynap när familjen var ute drömde jag det konstigaste och mest långt borta jag drömt på länge (när jag inte drömmer om myror som hoppar i honungsburkar... typ). Jätterandom. Så jag måste berätta. Det gick en kille på min skola i gymnasiet som jag inte kände alltför väl alls. Därför är det så random att det var han som var huvudpersonen i drömmen. Det var kallt i rummet och jag vaknade upp med ett ryck... i drömmen. Jag satte i halsen och började hyperventilera helt retarded mycket när jag såg att han stod där, helt allvarlig. Chockerad av hur han ens kommit in, och vad han ens gjorde i USA. Ännu mer vad han gjorde i mitt sovrum i Concord. Varför inte larmet gått. Innan jag hann tänka mer på mer logiska orsaker öppnade han munnen och sa. "Linda. Jag vet. Det är över nu... det är över. Äntligen, eller vad säger du?" och typ drog tag i mina fötter och släpade mig ur rummet. Allt jag minns är att jag skrek "Vad fan gör du här? Vad fan gör du?" En sekund senare sitter jag i Borgis biblioteket med alla vänner och han kommer in och hejar som vanligt. Det som är sjukt är att jag minns det sista som en riktig händelse... vad vill min dröm säga mig? Att jag saknar att gå i skolan? Jag fattar ingenting. Men det är väl det som är meningen med drömmer. Subtle... vaga, med bara en hint över hur du borde relatera till din verklighet.

Tumblr_l64eepiwoy1qck4i7o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0