Going on

... Jobbet rullar på som vanligt. I'm sorry for the rare updates. Efter en hel jobbdag känner jag mig ibland så trött att jag bara skippar att vara seriös och slänger mig på sängen. Sen sist vi hördes har jag varit med Björn på B&N i Burlington, träffat på sydafrikanska au paurer som hade varit här i fyra år. I don't get it. Men de var trevliga. Varit med Johan igen och han är så världens bästa att helt plötsligt när vi är på väg till Harvard sq. och jag sitter och beklagar mig... så stoppar han världens finaste paket i knät på mig. Så nu har jag en Edward Cullen docka!!! Det ni. Om 50 år kommer den vara värd en del pengar. Så då sitter jag där, med käppen i handen med mitt té och håvar in cash. Haha! Fick dessutom världens sötaste kort. Tack, bästa Johan... du gjorde min dag där.
På jobbet har vi lekt och målat skokartonger, vilket var riktigt roligt... jag gjorde en minneslåda som jag ska lägga alla svenska minnen jag har i, eftersom jag redan har en amerikansk och börjar samla på mig rätt mycket foton och saker folk har skickat hemifrån.

Imorrn åker vi till Connecticut och hälsar på släktingar till tisdag så jag vet att uppdateringen kanske kommer bli si och så... men sedan på fredag nästa vecka, då blir jag ledig i en heeeel vecka tills mamsi och papsi kommer (mindre än TVÅ VECKOR NU!). Bara ett nytt problem: min värdmamma har bytt bilförsäkring och måste ha papper på mina driving records hemifrån innan jag får köra bil igen. Kan ta upp till en månad att fixa. Japp. Jag får också alltid jackpot på lyckohjulet... så nu fick mamma och pappa hyra bil och jag gå till tåget en bra bit framöver. Det är tungt nu faktiskt. I won't lie. Vill passa på att ge tusen tack till mina nära au-pair vänner för erat stöd... ni vet vilka ni är.

Nu... jobb igen. Miss you guys.


Kommentarer
Postat av: mickan

åhh, saknar när vi var i new york!!! men förhoppningsvis så ses vi där ige snart ;)

2010-07-26 @ 18:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0