Happiness... a word

Mådde sämst i hela världen när jag vaknade imorse. Ni vet när man gått och lagt sig och inte mått något vidare... flyr in i sömnen och tror att det ska hjälpa tillståndet man är i. Och det gör det - för ett tag. När man vaknar upp tar det ungefär halva minuten tills man kommer på..."Helvete... det hände ju".

Jag hade en bra dag mycket tack vare världens bästa Johan. Jag brukade skriva i bloggen, vad skulle jag göra utan honom? Tyvärr fick jag en verklighet på de orden. Men nu ska vi inte vara sådana, utan uppskatta sista tiden tillsammans här i Boston. Sen kommer en tid då vi kan hälsa på varann. Möjligheter... inte omöjligheter. Jag kommer och åker skridskor i Rockefeller center kvickt. Vi var i alla fall på Target i Watertown där jag köpte lite förnödenheter och Johan charmade den griniga kassörskan som tappade tålamodet på mig när jag var sjukt turistig när jag skulle swipa bankkortet... vi åkte senare till Harvard och käkade bästa Subway och efter visade Johan mig en ball affär vid namn "Hootenanny" i Harvard Sq. Där blir det ett och annat besök i framtiden. Looooved the clothes.

Jobb på eftermiddagen och kvällen... Keith kom över och vi fångade grodor. Underhållande när de små liven flyr kvickt och man springer efter som ett fån och kupar händerna, haha!
God natt mina fina. Och for your interest. Blondt hår på mig har varit en era, lite sommarfräscht och häftigt. Men Linda Åberg helt enkelt född brunett... i slutet av augusti färgar jag tillbaka till min naturliga, denna gång med hårförlängningar.


Happiness, it hurt like a train on a track
Coming towards her, stuck still no turning back
She hid around corners and she hid under beds
She killed it with kisses and from it she fled
With every bubble she sank with a drink
and washed it away down the kitchen sink


The dog days are over
The dog days are done
The horses are coming so you better run


Run fast for your mother run fast for your father
Run for your children and your sisters and brothers
Leave all your love and your loving behind you
Can’t carry it with you if you want to survive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0