Hatar på världen... inte längre

Part two.
Nej, jag orkar inte hata på världen längre. Att leva i en resväska är inte direkt det värsta humana varelser utsatts för i en veckas tid. Lägg ner Linda. Jag orkar inte spendera tid på att vara arg längre. Jag ska uppskatta tills universum uppskattar mig tillbaka... ungefär. Work all day med massa roliga stunder med mina värdbarn, de är helt sjukt hur roliga de är. Jack snackade om att jag borde ta taxi för att hälsa på Zoe på hundkenneln och Sam och Kayla tyckte att jag skulle färga håret svart så jag kunde se ut som Demi Lovato... hmm... nja.

Nu står resväskan och glor på mig här bredvid. Min orangea reskompanjon detta år i USA. Kommer alltså bo hos min värdmammas brother in law, Cliff, inne i Concord under nästkommande vecka. Om en vecka precis kommer mamma och pappa... och jag kommer stå som asplövet inne på Logan. Mamma och pappa! Så nu väntar alltså 16 dagars ledighet på mig och jag klagar inte. För att vara ännu mer hyper så är det i princip klart att jag och Elajn kommer iväg till LA sista veckan i augusti! Aaaaaah.... can't wait. Ska försöka se till att boka flyget nu i helgen men vet inte riktigt hur jag kommer ha det med internetanslutning. Anyhow. Jag som hade sparat över 1000 dollar (can you believe it? I did!). Hmmp... bättre spenderat på LA än på People's Magazine och smink! Definitivt. 

Idag är jag på toppen av min berg-och-dal-bana. Just nu i alla fall. Sen när jag vänder mig om kommer jag slå tån i soffan som vanligt och sen sätta mig ner och klia mina 48 myggbett på varsitt ben. God natt mina kära! Ska försöka uppdatera efter förmåga.

Jag saknar mina bästa vänner från Sverige. Känn er träffade. Jag kan aldrig vara hel utan er. Men efter augusti... är det 16 veckor kvar! Whoa...


Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

När du är glad så är jag också glad, kul att du ser så positivt på allt, trots allt.

Älskar dig

Snart ses vi



Mamma

2010-07-30 @ 08:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0