I love you, rain

Min bästa vän kallar sig själv för regn.
Äntligen dimper det ner regn utanför bildörren på biblioteksparkeringen i Chilmark. Har gått en månad nu med endast sol och 35 grader. I'm happy. Vi har knappa fem dagar kvar nu på ön och just nu är min värdmammas syster här och hälsar på med barnens kusiner. Idag var vi på South Beach! Lite molnigt men fick ändå till helt okej bilder. Jag tror att jag kommer summera insektsdödandet på runt tusen spindlar, japanese beedles, flugor, gräshoppor och mygg där jag bor i the cottage. Men det är bara sånt som är så ironiskt att jag bara skrattar. Saknar Sverige. Och er. Och Boston också.


South Beach


I bilen just nu... lite random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0