Märtas vingård

Shalom shalom.

Hur är det med er mina troga läsare som fortsätter besöka trots en ödestungblogg med inlägg bortom sikte... haha. Jag har hört att Sverige är blessed av vädergudarna just nu. I'm glad. Det känns bara fel att inte vara hemma just nu. Skulle kunna räkna upp en lista på runt hundra saker jag skulle göra men... it would take time. Jag har det bra på Martha's Vineyard, tänkte tjata lite till om hur vackert det är. Igår kom barnens mormor och morfar över, så söta. Kan inte sluta älska gamla par som fortfarande tittar på varandra på det där speciella sättet. Sucker for love är jag.

Vi var igår på Squibnocket beach som är totally wonderful. Sand, sand, sand... hav, hav, hav... och kullar, och färgglada stenar som jag snodde med mig. På kvällningen åkte vi in hela familjen till Edgartown och åt på en seafood restaurant som hade utsikt mot havet. Allt är så sjukt picturesque så jag skäms över att jag inte hunnit ta lite bilder än. I helgen lovar jag lite Vineyard photos.

Jag har yet att se Eclipse. I wonder.
Och mamma... jag jobbar på listan på saker jag vill att ni tar med er. Hihihi.
Puss!


Squibnocket Beach "Squiby"

Kommentarer
Postat av: Hannah

sa underbart det verkar vara dar linda! njuuuuut for tusan sa ses vi sa fort du kommer tillbaka! <3

2010-07-01 @ 21:27:53
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0