Million things

Blä. Just nu är jag helt worked up för att jag har hundratrettio grejer på min göra-fixa-ordna lista med saker jag måste ta tag i och jag orkar inte bara. Min reaktion när jag har för mycket att ordna är alltid... hisp. Tills jag lugnar ner hispen kan jag inte åstadkomma något. Men det är väl skönt att känna att man lever ibland också. Literally. Jag måste sova i natt. Sorry for the boredom.

Jag sitter just nu och väntar på att några flyttgubbar ska komma och ta tillbaka ett bord som min värdmamma inte vill ha medans hon är med barnen hos tandläkaren. Men de kommer aldrig... de jävlarna till gubbar. Och här har jag suttit nu i tre timmar. Kommer vara en very grumpy person om de ens får för sig att dyka upp.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0