MV

I am still on the island.
Det har gått ungefär halva tiden nu och jag älskar verkligen ön. Vackra stränder, underbara solnedgångar... trevliga människor. All I am asking for är alla mina från Sverige och lite mottagning på mobilen. Som typ verkar vara non-existant. Hmmp. Och det är väl typ onödigt att duscha också eftersom så fort man sticker ut näsan på morgonen så bildas det svettpärlor igen. Jag bor själv i gästhuset lite längre ut på gården... riktigt funky house. Love it. Igårkväll var jag med Conny i Oak Bluffs igen och köpte en Martha's Vineyard zipper-tröja och en liten souvenir... vi åt pizza och glass också, och träffade några killar som frågade mig om jag var Megan från gårdagens barrunda. Japp. På hemvägen pratade jag med Robin och hade ställt bilen på sidan om vägen och helt plötsligt ser jag West Tisbury polisbilen slå på sina ljus och dubbelparkera bredvid mig. "HEJ DÅ. POLISEN KOMMER" hasplade jag ur mig till Robin i världens nervösaste stress... hahaha. Polisen ville bara fråga om jag var okej. Som tur var. Jag saknar er... puss


Oak Bluffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0