The Orange County

Sitter ibland på kvällarna och plirar på favoritkanalen jag lagt till på Youtube. Best of the OC. Jag kan inte hjälpa till att bli så stunned av hur det fortfarande känns som att jag och Elin var 16 och blandade vodka och Schweppes, var dödskära i Trey och... badade med hela gänget i Hemlingby på nätterna. En sak är i alla fall säker, jag kommer aldrig glömma. Det är så både fantastiskt och sjukt hur allting väller tillbaka så fort jag tittar på lite OC. Hmm. Syftet med inlägget var i alla fall att visa några av mina favorit musik moments under seriens gång.


Jeff Buckley - Hallelujah


The Doves - Caught By The River


Keane - Bad Dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0