Tisdagskvällen

Spenderas på Dunkin' Donuts en briefly second för inhandling av hot chocolate och en cream cheese bagel tillsammans med Nico, Conny, Vicky och tre nya au pairer som kommit till Concord ganska nyligen. Anna, Inge och Madeleine... verkar vara trevliga tjejer allihopa! Vi satt utanför tågstationen (originellt) och hade ett litet Dunkin' möte och bevittnade amerikanska tonårsskaror skata och vara allmänt omogna amerikaner... även om det också är underhållande. Björn kom med sin nya kamera och Michael kom med bugspray innan Matt anlände och vi for och köpte glass och gapade i Emerson Park. Matt gungade så högt han kunde och skrek "I don't think this thing is made for my weight!!!" och jag vet inte varför men det är bara så pricken över i min humor att jag vek mig dubbelt när jag såg en 21-åring kille gunga som en liten flicka så högt som möjligt.
En trevlig tisdagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0