Eclipse sountrack

Gladly upptäckte jag för någon timme sen att Eclipse soundtracket går att lyssna på helt gratis på http://eclipsesoundtrack.com/preorder/. Hur underbart? Soundtracket finns i affär den 8'e juni i USA och 9'e i Sverige om jag inte minns fel. Varför känner jag mig som en informationsblogg ibland? Hahaha. Sorry. My view... hela soundtracket är fantastiskt och till filmen kommer det sätta perspektiv som lyser starkare än både Twilight och New Moon. Believe me. Mina favoriter är helt klart Sia med hennes My Love och också wonderfulla Florence + The Machine med Heavy in Your Arms. Många underbara band är med på soundtracket... Muse, Bravery och Band of Horses.


Kommentarer
Postat av: elin

haha du vet att jag älskar dig, men är det en blogg om ditt liv i usa eller är den blogg om twilight och låtar? :D haha älskar att läsa om DIG juu

2010-06-03 @ 13:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0