Emerson Park

Ännu en underbar dag med 28 grader och sol, det är något slags standard väder i Boston under sommaren. Fortsätter detta kommer jag se helt sillylilly ut efter sommaren... min tan är redan way too dark för det det halvblonda håret jag numera har. Börjar känna mig riktigt bekväm med håret nu faktiskt, vi får se hur länge jag behåller det! En rolig liknelse skulle vara typ... fake barbie? Åh nej. Tar tillbaka det där. Man ska inte basha sig själv... för mycket.

På min lediga tid under dagen idag har jag varit med Nico i Emerson Park och bara chillat. Vi har gett upp träningen litegrann sen vädret är så underbart. Så det blev filten och tysk musik istället. Plus att Nico bar mig upp och ner så jag nästan spydde... haha! Tänkte visa er lite bilder och en lite halvkasskvalité film från Emerson. Flikar även in några från The Great Meadows som ligger jättenära Nico's hus, på väg ut mot Bedford.

OCH... jag måste bara berätta. Börjar få panik. Kul att en jättestor hjort låg ihjälbiten på grannarnas uppfart imorse. De ska ringa animal control för att de tror att det är björn som har återkommit till Concord, alternativt att the coyotes börjar bli för många. Rabiessmittade dessutom så de ska tydligen go woho woho på natten. Jag får absolut inte ta-mig-härifrån-för-jag-skakar-känslor när jag låser bildörren på en becksvart uppfart tolv på natten!


Red winged something something på The Great Meadows


The Great Meadows


Löptrackssidan av Emerson Park


Nico ville spänna sig... hahah


Hahahaha! The hairy monster and the little dworf




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0