Flightless bird

Koma. Skulle beskriva min disciplinerade sida just nu... like, den existerar inte. Jag borde städa mitt rum då rena kläder ligger utspridda över hela golvet tillsammans med tusen andra grejer. Det är riktigt dammigt och resväskan måste dras fram till Martha's Vineyard på fredag. Jag måste duscha och ipoden borde uppdateras med mer up to date musik och inte samma musik som jag lyssnade på i mars...

Dagen har varit bra fast lång. Imorse var jag upp som vanligt för tjejernas sista skoldag, nu har de sommarlov och Jack får det imorrn. Skönt för dem, jag menar, man minns ju själv. Även om det betyder mer jobb för mig. Nico och jag "tränade" imorse som vanligt, men vi hade riktigt kul som vanligt med frisbee kastande, kollande på housewives med en äcklig personlig tränare och hem till Nico för att äta hederlig skinkmacka. Innan jag började vid tolvtiden åkte jag till CVS och köpte massa hygiengrejer till Martha's Vineyard. Det finns inget tråkigare än att köpa sminkborttagning och ansiktscréme.

Tjejerna hade hem playdates och vi lekte på hela eftermiddagen, vi gjorde kortfilmer på Kayla's dator och jag var tjejen som skulle spela helt terrified när jag upptäckte att "dockan" som låg bredvid mig var Sam, haha! Och sen på kvällen såg jag en snutt av tecknade Charlotte's Web med Sam, inget är bättre än en underbar tecknad film. Jag är en officiell hater av 3D. 

MAMMA OCH PAPPA KOMMER I AUGUSTI OCH HÄLSAR PÅ MIG!!! De har bokat biljetten nu. So happy.


Mina tre måste-låtar just nu;
David Gray - This Years Love
Black Lab - Weightless
Iron & Wine - Flightless Bird, American Mouth


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så lik sångerskan Agnes på detta foto, hon sjöng förresten så fint på bröllopet med Björn Skifs.



Älskar dig



Mamma

2010-06-22 @ 18:50:33
Postat av: Eva

Hihi, mina föräldrar kommer också i Augusti ^^.

2010-06-24 @ 05:24:46
URL: http://evauhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0