Grattis då Vickan!

Ja nej jag kommer ju varken få chansen till att se eller gråta över att jag kommer missa hela förundelsen, tårarna och hypen över det omtalade svenska kronprinsess bröllopet imorgon bitti amerikansk tid. Jag vet inte om det är någon slags inbyggd gammal tonårsrevolt som fortsatt hägra mot mamma och mormor som älskar kungahuset! Men visst är det en milestone i svensk historia för min generation. Grattis till Victoria och Daniel som förresten har sina rötter i lilla Ockelbo 45 minuter utanför Gävle. OCH... kolla in klänningen. Vickan fick till det med underbart rosa!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bröllopet var så fint, lyssna på talet Daniel hade till Victoria, rörande, finns på svt.



Kram

Mamma

2010-06-20 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0