June

Det är första juni och en ny månad har börjat. Can you guys believe it? Jag är inne på min sjätte månad! För att fira det har jag satt en liten nedräknare till vänster där ni (och definitivt jag, haha) kan kika hur många dagar det är kvar tills jag åker på någon veckas semester i USA och sedan är på väg hemåt, för ett good while...

Idag har betytt jobb. Varit hemma med Jack som varit lite sjuk och sedan varit off på eftermiddagen. Städat upp inbrottet, duschat och vilat... och pratat på skype med Per. Längtar verkligen efter att börja plugga när jag pratar med honom, haha! Mina inrutade kunskaper från gymnasiet har ganska så mycket fått gå i ide detta år. Jag måste ta tag i mina sex credits här i USA. Orka.... hahaha. Jobbat kväll och nu sitter jag här och filosoferar lite smått. Och: äntligen lite regn idag... jag har faktiskt saknat regnet. Nu är det dock så humid att man kan ta en dusch i luften utanför.

Imorrn blir det äntligen Sex and the City 2. Can't wait!
♥♥♥


Concord under memorial day, min första bild på statskärnan efter 5 månader... haha. Kanske gör ett litet bild- och filminlägg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0