Martha's Vineyard

Väskorna står nästan färdigpackade och rummet är äntligen städat, jag är dessutom rätt nyduschad. Världen är som ny! Imorgonbitti far jag med jeepen fullpackad bakom min värdfamiljs ännu större jeep till Wood's Hole för att köra på the ferry till Martha's Vineyard där vi ska bo i familjens sommarhus i hela tre veckor. Jag är hemma igen lördag den 17'e juli på min fina mormors födelsedag. För lite information kommer jag fira halvåret i USA på självaste 4'th of July! Tänka sig Hannah och Johan... Malin och Sarah. Half year. Och jag ska se Eclipse till varje pris, konstigt för mig att missa mediehypen. Kanske nyttigt. Och till en liten besvikelse kommer jag inte ha internet där borta, så bloggen kommer vara nere tills dess om jag inte besöker Starbucks eller liknande någon gång i veckan. Ska ta massvis med bilder och skriva en del så det kommer bli bomb i slutet av juli här...

Kommer sakna alla mina fina vänner här i Boston. Ni är guldvärda. Och ni där hemma, ni har aldrig varit mer saknade. Take care mina fina! Pussar. Lovar att hojta om jag stöter på Leo DiCaprio eller Obama i knutarna...


Kommentarer
Postat av: Malins mamma Helen

Ville bara titta in o önska dig en trevlig trip, kommer att sakna dia blogginlägg men nästa helg beger jag mig till Seattle o ska vara i Usa i 3,5 v o jag längtar. Tänk jag ska få uppleva 4 juli med Malin..Skit häftigt Ha det så bra o va rädd om dig. kramar från den skånska au pairmamman

2010-06-26 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0