Mondayblues

Perfectly honest with you, jag har inte så mycket att dela med mig av idag mer än att ja, jag städade aldrig mitt rum igår utan dåsade av med kläderna på sängen utan några lakan. Disgusting. Jobbade morgon med vanliga rutiner och gick sen och la mig då jag känt mig drained på energi på senaste tiden, igen. Klockan 11 vaknade jag upp och insåg att jag kanske verkligen borde lägga några knop på att städa upp. Några efforts senare var det rent och jag gick och sprutade bodymist och skuttade runt av glädje. Pratade med mamma, BFF och också Carro. Även fast dagen har varit bra är idag en sådan dag då jag bara tänker på alla där hemma. Jag saknar er så det gör ont. Det är som ett stort hål som värker... jag älskar er så innerligt.

Åkte in till Concord town för att köpa lite små presenter till mamma och pappa och hittade även på ett par örhängen, enkla och klassiska med en liten vit sten i. Kommer hem precis innan jobbet och ska sätta i dem för lite vardagslyx. Snip... snap... broke. Fyfan. Och de kallar sig för Concord Handmade Goods! Ett riktigt bummer moment för mig. Resten av dagen har jag agerat skjuts och sen jobbat hela kvällen. Nu väntar jag på att få gå ner till mig och mysa lite med Gossip Girl säsong 3 som jag håller på att catcha up på. Ja ni hörde rätt, jag har missat avsnitt. JAG har missat avsnitt. Världsrevolution.

Studentveckan är förresten igång, ta vara på det alla 91'or! Det här är bland det roligaste ni kommer vara med om. Ta vara på varandra och ha så roligt som möjligt för sen kommer ni inte vara tillsammans allihopa på bra, bra mycket länge om ens någonsin. Så som klok "gammal" 90'a är mitt råd: LEV! Snart är det också det där omtalade bröllopet men jag har ingen aning vem det är som gifter sig för jag har flytt fältet. Det är två saker som tröstar mig lite när jag saknar Sverige.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0