MTV AWARDS

Jag missade galan, eller ja, Björn visade mig i alla fall detta klipp genom skype då min tv här nere i källaren på något sätt har tappat alla kanaler, nästan... jag tror jag har runt 20. Så det var ju mer än bra vad som gäller USA's bondkanaler. Hahaha. USA's bondkanaler är alltså Sveriges hela analoga nät. Skoj. Diskuterade lite med Björn också över hur New Moon kunde vinna bästa film över The Hangover. From my heart så älskar jag alla Twilight filmer och tycker de är fantastiska, men ska jag se på saken ur ett större perspektiv är Hangover en bättre film än New Moon i sig. Jag vet inte riktigt hur det där kunde hända mer än mina spekulationer över att MTV obeyar Summit's producenter för att få del av den massiva vinst de kan göra av hela franschisen. Money talks.

Watch the 2010 MTV Movie Awards at MTV.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0