Outfit

Trodde då aldrig att jag skulle ha den taglinen ovanför. Men nepp! Nu är den här. Jag är typ världssämst på att ta outfit bilder men jag var bara tvungen att halvvisa (ja, bilden är smått crappy) mina nya underbara midjeshorts från H&M tillsammans med mitt favoritlinne från Forever 21. Och för er nyfikna. USA har inte tryckt på mig några kilon alls! Varken fler eller färre kilon. Mina matvanor hard dock gått åt skogen sen jag kom hit... och jag skulle behöva träna definitivt mycket mer. Är det något jag känner har försvunnit så det alla muskler jag hade från ridningen. Min rygg var ju helt död efter lite tubing bara. Aj aj...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg outfit Linda, men nu måste du vila från all shopping. Sol här idag, men i går var det som höst här med regn.



Kramar

Mamma

2010-06-13 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0