So urban

Whoa vad jag har dålig på shoppingfronten på bloggen på senaste tiden! Jag har så mycket på lager som jag inte visat. Många av er undrar säkert var man hittar bästa kläderna i USA och jag har bara ett uttal: Urban Outfitters. Det enda som går att slå är priserna... bara ett linne eller enkel tee går på runt 250 kr. Sist jag var där hittade jag ett superfint kristallgrönt halsband (som gick sönder men som nu är armband), och ett underbart mossgrönt linne. Ögonen for upp och ner över ett coolt fodral som var av spets där uppe och resten vanlig bomull, så häftig. Men hundradollarslappen la band på även mina långa shoppingfingrar... jag hade redan spenderat lönen den helgen.
Så till det jag vill säga. Urban Outfitters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0