Staying city

Jag ska inte skriva någon meterslång recension men jag ska försöka uttrycka mina känslor efter att äntligen ha fått sett SATC 2 med älskade bästa Johan. Filmen är helt bra på många sätt och vis. Deras systerskap av vänskap, New York City, män och kläder komma leva on föralltid och det är bara underbart att se det kryddas med Samantha's vredesutbrott på konservativa gubbar i Abu Dhabi (där jag förresten mellanlandat... hihihi). What's there not to like? Jag slår näven i bordet mot de tråkiga rescensenterna som beklagar sig över att det inte finns någon vidare svängande plotline i filmen. Denna film är bra. Den emotionella delen fanns där även om första filmen iscensätter det bättre. New York City and four soulmates. I love it... och kommer aldrig paya attention till rescensenter. Det är bara ett gäng "pålästa" gubbar som allihopa plågas av power-the-women-movies. There.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0