VM

Är det okej att vara sjukt selfish? Jag är nog den enda sweden native som är glad över att Sverige inte tog sig till VM. Alright then... glad är ett overstatement. Men, hade Sverige tagit sig till VM som vi gjort alla år tidigare och jag befunnit mig här i Amerikat som jag gör hade jag nog blivit struck av en ordentlig hemlängtan. Alla chipskvällar, i Sverigetröjor med horn som det blåses i och grannar som springer ut på gatan och bara är svenskar tillsammans. Hade jag klarat det eller hade jag sprungit till Logan och åkt hem? Frågan om det... jag tänker i alla fall inte heja på Danmark eller något sånt. Nog med att jag kommer få höra live om hur det går för Tyskland med alla au pair vänner här, haha. Jag kan lova er att de minns matchen de storspöade Sverige med typ 2 - 0. Blä. Jävla Ballack eller vad fan karln heter. Må bäste man vinna i alla fall. Av någon konstig anledning hejar jag rätt mycket på England... är de med i år? Det säger litegrann om mina rostiga fotbollskunskaper...


Kommentarer
Postat av: Robin

hihi, England möter USA i första matchen ;)!

2010-06-02 @ 09:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0