Weightless

Sleepade in imorse och jobbade sen till sjutiden på kvällen men ackompanjerades av farfar Michael och också bästaste Carla. Hon är helt underbar... som jag sagt tidigare, det finns ingen som inspirerar mig så mycket som hon gör. Får så otroligt mycket styrka av att prata med henne om allt och inget. Hon gav mig även världens finaste gula Ed Hardy väska (du skulle vara avis Elajn, men har kameran nerpackad just nu), juicy coutore parfym och lotion.... så underbart söt doft. Jag har dragit mig åt endast klassiska dofter på sistone så var som hittat med en söt och lite mer ungdomlig. Haha... nog om det.

Björn hämtade mig och vi köpte glass på Helen's och vandrade genom somriga Concord direkt mot Maria's apartment för en sista gång. Det blev daim och iste mys och senare joinade också Conny och Michael in. I tell you one thing... det var inte lätt att säga sina goodbyes. Jag bad nog om hundraåttio kramar av Maria medans tårarna rann nerför kinderna och Björn klappade mig på ryggen. Så underbar tjej som varit en av mina närmsta vänner under ett halvår här i fjärran land... lycka till med allt min vän. Du förtjänar allt bra som finns att få i den här världen. ♥


Maria och jag vid Walden Pond (lite annorlunda setting där den 16'e februari på min 20-års dag jämfört med nu... tihi) Take care dear.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0