With a wicked mind

Jag funderar väldigt mycket. Alldeles för mycket. Men jag har även insett att jag på en och samma gång funderar alldeles för lite för att jag stänger av, rädd för att se verkligheten och vad som springer ifatt mig. Vaknar upp av konstiga drömmar och är helt svettig. Kan ju bero på att jag fortfarande sover med duntäcke iförsig då... Björn kom och cheerade upp mig imorse och vi var och postade lite grunkor jag skulle skicka hem till Sverige. Hej och hå det gick ju bara på 50 dollar. 400 riksdaler. Som hittat! Vi åkte till Barnes & Noble och åt frukost och läste tidningar gratis som man får göra där... helt super.

Dagens jobb var faktiskt roligt! Keith och Jake kom hit för att bygga på the treehouse. Sen följde jag och mina värdbarn med till Cliff och hans pojkar för middag och lek i poolen. Jag och Keith spelade badminton över poolkanten, haha! Puss och godnatt från Amerikat.

Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Fundera inte så mycket, det är bara att komma hem precis när du vill.



Älskar dig



Mamma o Pappa

2010-06-18 @ 15:13:15
Postat av: Taraldolivia

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-03-17 @ 09:22:03
URL: http://taraldolivia.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0