You'll be hearing

Första bloggraderna går ut till min söta mamma som skickat både bikini, choklad, snäcka från Thailand och GD del 2 i dagarna. Förgyllde min eftermiddag att läsa en hederlig gammal svensk tv-tablå. Att förundras över varför inte Grey's eller One Tree Hill gick på femman gjorde min dag. Sporten var okså ett guldkorn. Koppla tillbaka minnena litegrann. Dessutom så mycket tack till Johans supergulliga mamma Catarina som skickat två violaskar som jag fick! Ni är alla underbara.

Idag har annars varit en helt vanlig jobbdag. Det tokvarma och fina vädret är tillbaka så jag satte igång sprinklern till småtjejerna på eftermiddagen. Skjutsade barnen till ridningen och pratade lite med Rita om när jag ska komma och rida. Nu när jag tänker efter kanske jag inte skulle ha sagt att jag var så avancerad som jag sa. Kommer ligga där avbockad med arslet i gruset och ångra mig... hahah

Godnatt! ♥


Jag saknar dig... min pärla


Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-16 @ 06:22:23
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0