Bringin' your ass to jail

Jag och Johan ställde in au pair laga mat grejen i Watertown och pyste ut till Woburn istället och coolaste biografen Showcase Cinemas för att från början se Green Zone. Mitt antagande är att Johan såg mina sorgsna ögon och kunde inte neka mig The Bounty Hunter. Så den blev det till mina spralliga upphoppanden... den var bra. Rätt roliga situationer men mer en good feel film än en komedi som du sitter och sprutar av skratt åt. Men bra var den hur som helst. Och vi kom på en lite småkul grej dessutom... när man går in på biografen i Woburn är det biljettkontroll i början och sen har man access till vilken salong du än ska till. Ja... haha... då kan man ju lika gärna efter första filmen gå och se en till... och en till. Kul grej.


Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Mycket fin bild på dig på din "logga".

Har inte så mycket att säga eftersom vi pratade 1 timme imorse svensk tid.

Vet inte om Gina Tricot har alla sina nyheter på sin hemsida, men kolla gärna där, de har en mycket fin rosa klänning i Damernas värld, har rivit ur denna sida ur tidningen så du kan se själv,kommer med det som Leffe tar med sig.

Snöblandat regn här, aldrig kan de vara fint en hel dag, och Påsken ska inte heller bli bra.



Älskar dig mest



Mamma

2010-03-29 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0