Clownen är inte din bäste vän

Har under flera dagars tid glömt att berätta vad som hände en kompis till min kompis Cecilie som är au pair lite längre bort i Boxborough. Anyway. Historien är helt sann och jag måste bara dela med mig av den... för den går ut på sådant som bara inte händer!

Hennes kompis satt barnvakt en kväll i Tyskland (om jag minns rätt) och brukade av det jag snappade upp göra det ofta för dessa barn. Den yngsta är så pass liten att han måste sova i spjälsäng. Varje gång Cecilies kompis nattat den lille går hon iväg tyst för att gå ut och göra annat - och varje gång möts hon i dörröppningen av en hysterisk unge som gråter. Till slut undrar hon vad det är för fel... går in i rummet och kollar igenom. Tar med sig barnet och ringer barnens föräldrar och säger något i stil med "I don't know why Bryan's crying all the time... what do you think I should do? Maybe it's because of the real life-sized clown sitting in the corner?" Efter en stunds tystnad får hon till svar "Oh.... umm..... we don't have a clown....."

Förstår ni paniken? Hon tar med sig ungarna och springer det fortaste benen kan bära utifrån huset. I efterhand visar det sig att det är en mentalpatient som rymt och klätt ut sig till clown... herregud. DET är sånt som bara inte ska hända. Sånt som ska ha mikroskopisk händelseförmaga.

Så... gillar ni clowner? Jag har ingen direkt fobi så där men. Jeez. Obehagliga.


it-clown.jpg I HATE CLOWNS THEY ARE VERY SCARY image by valarie89_2008
No BFF for you


Kommentarer
Postat av: jolle

tycker inte om clowner. skitäckliga!

2010-03-02 @ 10:41:05
URL: http://jollybob.blogg.se/
Postat av: Robin

Hahahahahaha.... Jag hade bajsat ner mig å dött!!:D:D

2010-03-02 @ 12:12:50
Postat av: Johan Horvat

åh fy fan :s ... jag är rädd för clowner,och fick rysningar i hela kroppen när jag läste detta .!! ÖÖÖÖÖ

2010-03-02 @ 15:01:35
URL: http://johanhorvat.blogspot.com
Postat av: amanda

Varje gång det knakar i huset får jag en rysning i hela kroppen för att jag tror att det är clownen! XD

2010-04-05 @ 20:43:28
URL: http://mig-vs-mig.soclog.se
Postat av: Ebba

Det finns en skräckfilm med exakt samma scen...

2010-04-12 @ 21:20:29
Postat av: Anonym

åh, herregud.. ;o va creepy!

2010-07-24 @ 14:05:08
URL: http://dancingstar.blogg.se/
Postat av: Simon

Jävla lögnare.. det är en film som handlar om detta du skrev!!

2010-07-29 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0