Eclipse

Isabella Swan...
I promise to love you every moment of forever




Liten sidnot: fotot är det bästa jag sett i hela Twilightserien. Om man är nörd som mig så vet att man att fotot i Twilight hade blått filter, New Moon ett varmare gult filter och Eclipse... har ett slags skarpt mjukt grönt sken över sig. Jag är starkt övertygad om Eclipse. Starkt. Vad säger ni? Jag tycker första titten är stark. Återigen - detta är bara den första teaser trailern. Det vill säga om någon månad kommer säkerligen theatres trailarna börja rasa in och ha ett mer begrepp på själva filmens handling och kärnan i filmen.


Kommentarer
Postat av: cattaaaaaan

igår läste jag ut sista boken! sviiiiiiiiiiiiinbra :D :D

2010-03-12 @ 11:22:09
Postat av: Eva

Har jag alltså hittat en till inbiten nörd?!! :D Kan det vara så bra?

2010-03-17 @ 21:31:56
URL: http://evauhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0