Friday bliss

Satte mig på det skramliga tåget kl. 3.55 P.M. och åkte in mot Porter Square för att springa runt i bokhandlar och annat jox medans jag skulle vänta på Johans ankomst... stackirs Johan blev lite senare än vanligt och jag betedde mig på ett udda sätt som vanligt. Efter att ha gått runt på CVS Pharmacy i en timme blev jag uttråkad och magen gjorde hemska uppror. Så jag satte mig i gången mellan la pharmacy och parking loten och inväntade bättre tider. Käkade cheesetortilla chips och läste US Weekly. Efter att jag tröttnat på det började jag räkna sekunder mellan att dörrarna stängs och en ny person kommer in... slog mina rekord på sekunder lite då och då. När äntligen goa Johan kom och hämtade mig i den gröna bilen konstaterade jag även in för honom. "Johan... trots att jag inte har alla super au-pair egenskaperna besitter jag nog ändå en av de viktigaste. Jag blir fan inte rastlös." Det är officiellt konstaterat.

Till kvällens fasoner!!!
Efter Johans kycklingmiddag (vi önskade efter sås... men jag lovar Johan. Kycklingen var god) ringde vi Madde och lite annat folk och bestämde oss till sist för att följa med en kille som heter Geoffrey i Johans handbollslag till hans två amerikanska buds på förfest i Central Sq. Mötte söt-Madde på tunnelbanan som hade jättefina hårförlängningar. Nu banne mig ska jag också ta tag i skiten alltså! Anywhooooo... Geoffrey mötte upp oss och vi begav oss mot förfesten som befann sig hos Jake. Han bodde i en fin lägenhet i en föredetta kakfabrik. Om ni ville veta alltså. Väl där hade vi sjukt trevligt faktiskt, lite oväntat. Vi blev bjudna på Cranberry drinkar och choklad shots som var helt nya för mig. Beer pong blev introducerat för mig. Helt oväntat så sög jag. Jag väljer att skylla på alkoholen.

Lite efter elvasnåret begav vi oss mot en bar jag inte minns namnet på. Det jag dock minns är att vi kom in utan problem eftersom killarna kände bouncern. Äntligen fick jag mina mojitos och bra musik! Vi hade den roligaste kvällen på länge och skrattade åt konstiga människor... speciellt en mörk man som bara satt ner och myste med våra jackor trots att Johan bjöd honom på Budweiser. Vilken hårding. Kvällen for iväg och lite efter tvåtiden begav vi oss hemåt i Taxi. Jag somnade på hallgolvet. Så stavas en lyckad kväll.


Maddie, Johan och jag som håller hårt om min gröna ägodel inne på stället


Namn jag inte kommer ihåg, Jake och en liten del av Madde


Jag och Geoffrey


Geoffrey och Johan


Jake och Madde


Madde, jag och Geoffrey! Här ser man att hemfärd börjar bli nödvändig för min del, hahaha


Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Snygg klänning den rosa, undrar var man kan få tag på den till dig. Mycket snyggt annars här i Gävle nu på Gina och affären mitt emot Gina på Flanör, ska titta där om jag hittatr något till dig. Jag säger bara en sak: TUR ATT DU HAR JOHAN, DEN STABILE SKÅNINGEN, VILKEN KLIPPA HAN ÄR. Kan tro att din mage krånglade för att du druckit mycket i helgen och ätit lite, hoppas nu att du är bättre.

Älskar dig så mycket.



Mams

2010-03-16 @ 07:44:30
Postat av: Sverrenatalia

Very impressed!

2010-12-20 @ 22:02:57
URL: http://sverrenatalia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0