Hello, goodbye

Jag är nog alldeles för väl medveten om att jag är uppe för länge på nätterna, men ibland vet jag bara inte var jag ska göra av mig själv... var jag ska lägga resterna av min energi, eller var jag ska fokusera. För det är all blurry. Jag är också mycket väl medveten om att denna blogg börjar likna en destruktiv, skitdålig poets... I know. Still känner jag att ni förtjänar att veta what's on my mind. Även om det är crap. What's the news?

- Igår tog jag mina tre annars väldigt söta och snälla värdbarn till Helen's, Concord's populäraste diner. Det hela slutade bra efter lite om, men och omvägar efter 30 minuter i en kö som gick till utanför dörren. Efter att jag blivit uttittad av mammor med minen "Herregud... du kan inte ta hand om dina barn". Jag brukade skratta åt Lynette Scavo's elaka små barns upptåg. Nu vet jag hur det känns. En gråter, en stampar och en gallskriker och sparkar (även på andra). What to do, man.
- Ikväll åkte jag iväg med bilen och tog farväl (for now... hoppas jag) av min danska vän Cecilie i Boxborough som har bestämt sig att åka hem efter våra dryga två månader i USA, hon kom samtidigt som mig till NY-skolan. Det var med tunga steg jag gick därifrån för hon har verkligen blivit en riktigt nära vän på kort tid. Men hon vill hem, och jag förstår logiken och empatin i det... utan en blink.
- Jag gjorde en kind of förbjuden U-sväng och trodde att polisen skulle haffa mig. Körde nästan på trottoarkanten också. Det kallas för impulsiv körning.
- Äntligen har jag fått mina Victoria's Secret sovshorts... de är i siden och är supermysiga! Kanske bjuder på en bild. Cecilie influerade mig till att köpa två... sa till henne att om hon stannat hela året hade hon influerat min stackars plånbock också. Hahaha.
- ELIN kommer till USA på måndag!!! Det är något väldigt positivt. Jag hoppas att vi ska kunna ses så snart som möjligt efter att hon varit i Florida med sin familj, och jag i NY/Las Vegas/Arizona med min värdfamilj. Ska bli så himla fantastiskt.
- Imorrn utkommer första trailern för Eclipse. Jag och Cecilie ska ringa till varann och vara fan-hysteriska. Lämnar teasern nedanför... Eclipse kommer bli fantastiskt mycket bättre än både ett och två i turordningen av antagligen fem filmer. 
 


Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Jaså sover för lite, du måste ju sova har jag sagt och helst före midnatt!! Ja Linda betyder mycket såg jag, håller med om en del av påståendena!! Brynäs möter Linköping borta ikväll. Ringer dig ikväll igen, många pussar



Mams

2010-03-11 @ 10:31:24
Postat av: elajn

Hihi, jaaaa snart kommer jag! :D Saknar dig så mycket LindsoN! :D Ska bli helt enormt roligt!

2010-03-11 @ 14:46:18
URL: http://elaaajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0