In a way, I'm glad

Just nu mår jag som en påse full av skit. Ungefär som statusen av min fyllespya på vinkvällen innan studenten. Påsen jag slängde i trädet på Bidevindsgatan som hängde där och dinglade i flera veckor. Av olika anledningar. Men tiden går även här borta... timvisaren byter plats och jag vaknar på morgonen. Jag åkte och köpte New Moon i Woburn idag... Target. Hittade även lite kläder. Jag lovar att göra ett stort senaste shopping inlägg snart. Haha, kul problem jag fick idag när jag insåg att min värdmamma gett mig Nintendo DS sladden istället för GPS sladden. Skrattade åt mig själv i några minuter. Universums olycka. Så jag vet inte var jag sitter i höst. But in a way, I'm glad. Tänkte visa min absoluta favoritscen är New Moon. Den är lika deprimerande som mig men dock väl mycket vackrare. Här sitter man som en uteliggare som inte duschat på flera dagar.


Kommentarer
Postat av: J O L L E

haha I remember that..

2010-03-23 @ 10:36:15
URL: http://jollybob.blogg.se/
Postat av: Maulin

men linda då.. är det jag som förstår rätt att du vet inte om du lämnar innan ditt år är dslut ? :( saknar er! hade så gärna velat vara med er i boston!!



KRAM<3

2010-03-24 @ 03:03:09
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0