Oscar vinnare

Inte bokstavligen. Kom hem i någorlunda tid igårkväll och kunde se slutklämmen av den omtalade annual Oscars galan. Litegrann är det som att titta på perfekt-TV. Alla människor är på stört vackra... man känner sig som fula, feta Olga när man ligger och somnar med sminket avsmetat på kinden efteråt. Så, trots min smått bittra feeling över att Avatar inte tog hem det antal statyetter den filmen verkligen förtjänade tänkte jag bjuda på de tre kvinnor som vann klännings show down.


Rachel McAdams är min absoluta vinnare! Här i underbart dreamy, perfekt blommigt och exakt rätt mängd flowy från Elie Saab. Den klänningen önskar jag att jag själv hade.


Kristen Stewart var inte direkt oväntat amazing i Monique Lhuillier. Ren klassiker i svart jungfru-drapering.


Det finns ett ord för den här bilden och det är filmstjärna. Charlize Theron i vackert rosa från Dior.


Kommentarer
Postat av: Tobiasnatalia

I really enjoyed my visit. A great site

2011-09-29 @ 15:47:07
URL: http://tobiasnatalia.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0