Pinky

Jag är i samband med familjens Arizona resa och mitt överhuvudtaget shoppingbehov i jakt på den perfekta, vardagliga rosa klänningen. Och Blonda Bella har ju fantastisk smak måste jag säga. Hennes Classified upplaga av den rosa dressen som uppdaterar utan att vara för mycket har mitt namn skrivet över den. Ingen som känner sig manad till att klicka hem den, stuffa in den i ett paket och skicka overseas? Please?


Längst upp till vänster är den fastnålad på bild bara för att reta mig med att jag inte bor i Sverige. Finns det någon möjlighet att köpa den på amerikansk mark? I så fall - tell me. Jag är mode underutbildad.
Bilden är lånad av http://www.blondinbella.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0