Sunny d

Vaknade upp till fågelkvitter, gjorde iordning frukost till barnen och var hyfsat pigg trots att jag somnade med kläderna på. Inga konstigheter. Värmen börjar krypa in i huset så nu går det bra att springa runt i sommarkläder... Först tänkte jag mig Boston som ett klimat i stort sett liknande Sveriges. Icke! Tropisk sommar väntar. Efter en lång jobbdag som bestod av utehäng på bakgården och av mig som lagade lunch till tjejerna så gav mig min mamma några offtimmar. Nico föreslog att vi skulle åka och se "She's Out of My League" med Maria så jag pyste iväg på landsvägen mot Bedford och möttes av ett riktigt sommar Concord där folk hade countryfester och hälsade glatt här och var. Ett problem bara. Min värdmamma måste tagit GPS'en igen. Så jag snurrade runt lite innan jag hittade till Nico. Filmen var underbart rolig. Jag satt och gapskrattade. It's a hard ten dude! Underbar sommarkväll med nästan intill medelhavsvärme... sandalerna åkte på och jag log.


Kommentarer
Postat av: Eva

Åååh vad underbart det låter..! Jag vill åka från Sverige NU! 8 dagar känns som en evighet! :/ Sen dröjer det ju ytterligare 4-5 dagar innan jag får träffa familjen. Bäh.

2010-03-21 @ 12:03:38
URL: http://evauhlin.blogg.se/
Postat av: Hannah

sjuuukt rolig film, sag den idag med, hahha!

2010-03-22 @ 05:02:38
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0