Target it is

Min käre vän Johan och jag åkte iväg med bilen på min lediga dag iväg till Woburn för lite serious köping. Vi inledde med lite frukost på Starbucks... och de har mer än kaffe mina damer och herrar. Deras paninis är fantastiska. Sedan travade vi in på Target och påbörjade två korta timmar därinne i myllret av varor. Johan fick bli korgbärare medan jag sprang omkring helt yr och letade efter böcker och Alice schampoo... hahaha. Men jag hittade det jag sökte. Förutom det som står under "lätt inredning" på min köplista. Det har jag tänkt till att spara till loveable IKEA som förmodligen blir nästa roadtrip stop om någon vecka. Kanske lägger jag mig i en av King sängarna och stannar där. Det beror på dagens humör. Sååå: jag och Johan hade jävligt roligt åt de läskiga leksaksgubbarna som sjöng godnattsångER. Vi tröck igång dem samtidigt och de lät som en liten kyrkogårdskör. Creepy stuff. Jag snodde även en ironman mask. Eller vad det var...






Dagens shopping:
tavelram, Alice i underlandet schampoo, blårutig skjorta, brun klassisk klocka, blogg inspirationsbok och LA Candy av Lauren Conrad.


Kommentarer
Postat av: Johan

Haha fy fan ja :D vilken härlig dag på Target .!

2010-03-05 @ 20:21:36
URL: http://johanhorvat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0