The OC

Det vore väldigt lätt möjligt för mig att sitta och skriva ett såndat långt och dwelling inlägg över min och Elins koppling till OC. Åka och köpa pez och diskutera vilka avsnitt vi ska se. Sitta och skrika "California, here we come" helt falskt och samtidigt börja skratta åt varandra... eller gråta när Marissa dör fast det var 78'e gången det hände. Och slutligen bli helt nostalgisk när Ryan för sista gången kör av uppfarten i Orange County och allt subsides... Videon nedan är bland de roligaste ögonblicken ever i throughout hela serien! När jag ser på O.C. glömmer jag bort att tiden har gått. Tror fortfarande att vi är 16 och ska stjäla våra föräldrars sprit, hahaha... those days, those memories - forever lasting.



Kommentarer
Postat av: elin

hahah åh back in the dayys. älskar dig <3

2010-04-01 @ 09:23:05
URL: http://eelinwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0