Bush was right

Mitt vetande om amerikansk politik har väl kanske inte slagit i höjderna bara för att jag bott i landet i snart ett år, men, jag vet att om jag måste välja sida om demokraterna och republikanerna så ställer jag mig på demokraternas sidlinje. Förutom när det handlar om en sak... Approachen av kriget i Afghanistan och överhuvudtaget terrorsituationen. Obama springer runt och yrar om fredsförhandlingar och förhöjd säkerhet och har gjort så under hela sin Vita huset vistelse hittils. Jag har upptäckt. Bush hade rätt! Bränn de jävla talibanerna ur sina grottor om så vi ska bränna upp alla berg där borta. Det borde inte vara ett wake up call för Obama att man inte förhandlar med terrorister for gods sake. Nu har jag fått nog.



Aftonbladet idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men geee diiig

2010-11-19 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0