But I'm starting to lose count

Jävla förkylningsjävel. Jag hatar att förkyld. Jag blir typ gnälligast i hela världen. I detta fall för mig själv eftersom det kanske inte är så överpopulärt att gnälla inför min värdmamma som också är min boss, haha... Vaknat upp till en solig morgon och cirka sju grader. Lite skillnad mot för snökaoset i Sverige. Gosh, först supersommar och sen supervinter? Det kanske inte är någon klimat uppvärmning trots allt. Jag har haft en lugn morgon med polly frukost och en lång varm dusch. Om någon några minuter lär jag tåga upp för trappan och jobba en hel lördag då Jack ska ha sitt birthday party, tema Star Wars. Hihi...

46 dagar kvar tills jag landar på Arlanda. Jag har skrivit en lista för saker jag har att köpa/göra innan det är dags att kliva på planet på Logan Airport. Jag är tom på ord men det ska bli fantastiskt skönt att få krama alla jag inte kramat på ett år, bara hänga hemma med er. Dock dröjer det inte länge förrän jag kommer vara tillbaka i USA. När jag väl fyllt 21 får jag äntligen hyra bil, och jag vill verkligen köra genom hela södern. Men först kanske jag borde fundera på vad som händer i Sverige när jag väl är hemma. Kommer jag inte in på universitetet får jag väl jobba, ska hänga på AF och tvinga dem ge mig ett jobb. Jag är way more pursuasive än när jag åkte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0