Flight back home

Öppnade mitt konto på Cultural Care och fick en chock. Mina flygdatum hade kommit. När jag sedan fastpacade igenom klickandet och kom till min itinerary över flightdetaljer så kom det bara över mig. En glädje men också som att någon smällde till mig... och jag äntligen fick realitet över att jag är hemma snart. Det är inte långt kvar, alls. Så... jag flyger med Lufthansa från Boston Logan på eftermiddagen den 11'e januari och efter en connection i Frankfurt nästa morgon styr jag mot Arlanda. Onsdagen den 12'e januari, kl. 09.20 touchar planet ner på Arlandas banor. Jag får äntligen känna min efterlängtade nybakta kanelbulledoft! Hahaha!

Så Lufthansa, jag hörde att ni skulle bjuda på mina två extra resväskor som en liten julklapp? Om detta kommer gå på sjuka pengar kommer jag gå crazy person on you.


Kommentarer
Postat av: Monica Weiss

Det blir fint att flyga med Lufthansa,mycket bra bolag. Men det blir känslosamt att säga farväl till familjen, men det går ju billiga flyg till USA, vi ska åka dit du o jag sen, Boston vill jag se igen.

Kram

Mamma

2010-11-12 @ 13:21:44
Postat av: Elin

Nu känns det verkligt. Nu när du vet precis när du kommer börjar jag inse att snart så får jag träffa dig. Flygningen kommer gå jättebra och klart man fatta att du skulle ha dig hur mycket packning som helst hem ;) Älskar av hela mitt hjärta min underbara bästa vän.

2010-11-12 @ 13:56:43
Postat av: elajn

DON'T LEEEEEEEEEEEEAVE ME LINDA!!! :(

Hahaha, nejda, jag klarar mig nog... ;)

2010-11-12 @ 14:43:16
URL: http://elaaajjn.blogg.se/
Postat av: Malins mamma Helen

Ja herregud vad tiden går fort, snart är ni hemma våra goa töser och givetvis härliga Johan. Man kan inte fatta att ni snart har varit där i ett helt år....Tiden går fort, passa på o njut av den sista tiden. Förstår att det kommer att bli tufft att lämna familjen. Ha det bäst. Kram på dig o Välkommen hem till Svealand.

2010-11-15 @ 12:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0