Framtiden?

Trillade nyss in på studera.nu för att "följa min anmälan" för tredje gången på samma vecka, bara för att glo lite på den... tro att det ska hända någonting. Då ingenting hände gick jag istället in på viktiga datum och möttes av 9-10 december: antagningsbesked 1. Dessa datum kommer jag gå som på nålar. Min svenska framtid bestäms typ. I dagsläget är jag helt borta på framtiden, det är abornmalt jobbigt irriterande att försöka pussla ihop framtiden när man inte ens befinner sig på hemlandets breddgrader.

Det kan ju inte bli så mycket annorlunda än att jag blir en flitig pluggmaniker i Gävle eller Uppsala, en arbetslös idiot som äter skit och vänder på dygnet eller en trött fotvandrare i Alaska. Jag skojar inte. I'm blanking. Det jobbigaste är att alla mina gymnasielärare skulle ruska på huvudet. Jag jobbade ihop mina betyg för någonting, för en mening och jag måste vända på det här depressiva komat. Men jag hittar ingen väg ut. Speciellt när man är så tjock och endast söker två utbildningar. Jag är trött.
Så jävla trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0