Keep on running

Kul att en idiot på route 2 försökte köra in i min lane utan att kolla döda vinkeln. Hade jag kört fem miles snabbare hade vi skrapat sidorna... idiot! I sånna där lägen önskar jag att jag bara hade en av skyltarna som Urban Outfitters säljer med "seriously?" och liknande uttryck. Genial uppfinning, om man inte vill använda fingret då. Vissa amerikanska förare är fan inte barnsäkra... trafikvett noll. Vi svenskar är väl inte så mycket bättre men, det blir så mycket värre i den amerikanska trafikintensiteten.

Idag idag idag. Jag och Sam körde till Newton för att släppa av Zoe hos the groomers, de rakade henne till en söt liten pudel igen. Hihihi. Nu är det som att hon springer omrking och söker allas approval, typ; "ser jag okej ut? snälla?". Älskar lilla vovvsi. Annars har jag jobbat på en del men också haft lite rast, det uppskattades, har slagit in barnens födelsedagspresenter och till ikväll har jag bara packningen till Philadelphia att göra. IMORRN JOSSAN!!! IMORRN!!! Och om Viktor är dryg så åker han på min väska i huvudet och får sova i korridoren. Jag blir aggressiv när jag inte får sova. Hahaha. Ibland vet jag att jag skriver som att jag tror att alla vet vad som pågår, men om ni missat det, jag åker till Philadelphia med MassBay för att ta en college kurs om amerikansk kultur och historia som börjar med denna weekend. Senare ska jag ha tre lördagslektioner för att ta mina sista tre credits. Så man får den där flygbiljetten betalad hem... de datumen borde komma någon gång kring lucia.

Nu? Satt och degade till Kenza & Tyra show med en knäckemacka, nu ska jag shoot some emails och sen åka och hämta tjejerna på deras playdate. Happy veterans day! Idag hedrar vi alla amerikanska krigsveteraner från Vietnam kriget. Och de militärer som skyddar staterna och övriga västvärlden.

 
Min lilla Zoe... hon brukar sova utanför min dörr när hennes electric fence inte är på.


HAHA. Nico tog denna bild på mig när vi skypade för någon vecka sen... han tyckte det var så nära mig man kan komma. Alltså min personlighet. Okej, ibland då... jag erkänner... hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0