Min spellista

När jag var 12 år och hade ett Lunarstorm konto brukade jag alltid lägga ut veckans fem bästa låtar som gick på repeat. På den tiden var det Jennifer Lopez och Westlife. Idag är det lite annorlunda, och eftersom tidens kommunikation stavas blogg tänkte jag dela med mig här för er som inte har Spotify och kan se vad jag lyssnar på (inte för att det skulle vara viktigt eller så...) men jag älskar musik och måste dela med mig av vad jag tycker är underbart bra. Just nu verkar det som att jag gillar kommersiell R&B och hoppar sedan över till rock och sedan över till lite underbart deppklink. Min absoluta favorit är indie-electro-slow-rock skulle jag försöka förklara det, ska hitta på en låt som stämmer in på den exakta beskrivningen så ni kan få en överblick av vad som sätter pricken över i... hehe. Anyway, love for these.

Nicki Minaj - Right thru me
Kanye West - Runaway
Rihanna/Eminem - Love The Way You Lie (Part II)
Kings of Leon - Pickup Truck
Lykke Li - Tonight





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0