Missing you

För några veckor sedan vek jag upp telefonen och kollade Facebook på väg hem från Philadelphia och utbrast till Jossan; "vafan varför har Björn bara skrivt lot i ett meddelande till mig för? Vadå lot?". När jag sen kikade lite längre än vad näsan räcker upptäckte jag att Nico och Björn turats om att skicka meddelanden som bildade "We miss you a lot!" när man läste uppifrån och ner. Fick lite tårar i ögonen vilket jag får då och då fortfarande. Det är inte precis som att saknaden släpper... de var mina två män att luta mig på i USA innan de försvann hem till Tyskland igen. Haha. Ibland när vissa låtar spelas och vissa minnen kommer tillbaka kan jag inte annat än att gråta lite och sakna dem ännu mer. Så Björn och Nico; om ni läser det här har ni förhoppningsvis översatt till engelska. Hoppas att bilderna kanske säger mer än texten vilket jag tycker att dessa två bilder gör.
I miss you guys... all the time. Every day.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0